joi, 7 noiembrie 2013

Sunteti toti acolo, in congelator...


Toata lumea a disparut. Toata lumea mea. Am ramas singur intre 4 pereti de amintiri, lacrimi si regrete. 
Poate cineva va veni candva sa ma salveze, sa ma scoata din campul asta acoperit de nori. Si daca nu, candva o sa evadez eu, o sa fur aripile unui porumbel si o sa zbor pana ACASA. Daca mai exista... Poate acasa al meu a disparut. Poate nu mai e nimic acolo, doar o gramada mare de vise. Si daca e asa, o sa pun vis langa vis si o sa construiesc un alt acasa, pe acelasi colt al sufletului meu pe care era si acela vechi, si poate el o sa se intoarca.
Sau poate totul a fost doar un vis, si o sa ma trezesc peste o suta de ani si totul a inghetat in jurul meu, o sa gasesc aceeasi fericire in ochii celor din jurul meu, aceleasi zambete, aceleasi idealuri pe care le-am construit impreuna...
Promit ca o sa va caut in fiecare congelator din fiecare inima, caci in congelatorul meu sunteti prea adanc si nu pot ajunge la voi. Mai esti acolo, ACASA al meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu